Informatikai problémák a NAV Online Számla oldalon
A NAV Online Számla oldalon jelentkező informatikai problémák esetén a help desk (ilyen az elfelejtett felhasználó név is!):
Telefonon: adatszolgáltatás igénylést az Online Számla regisztrációval kapcsolatban a NAV Infóvonalán (1819 telefonszám, 7. menüpont, 1. almenüpont - Jogszabály értelmezése, vagy 2. almenüpont - informatikai segítségnyújtás)
vagy írásban a https://www.nav.gov.hu/nav/e-ugyfsz/levelkuldes elérési út alatt a "Számla adatszolgáltatás, jogértelmezési kérdések" vagy "Számla adatszolgáltatás, informatikai problémák ÉLES környezetben" tárgyat megjelölve lehet kérni.
Elfelejtett felhasználónév esetén meg kell adni:
- azon elsődleges felhasználó adóazonosító jelét, aki a felhasználónevét elfelejtette
- a regisztrált gazdálkodó szervezet vagy egyéni vállalkozó (magánszemély) adószáma, amihez az elsődleges felhasználó (adóazonosító jele) tartozik,
- az Online Számla rendszerben regisztrált elsődleges felhasználó email címét.
A NAV a három feltétel együttes megléte esetén emailben adja meg a kért adatokat
VAGY
Új elsődleges felhasználói regisztráció a "Regisztráció/új felhasználó hozzáadás létező regisztrációhoz" nyomógomb segítségével. Ebben az esetben arra a kérdésre, hogy meglévő felhasználónévvel kívánja-e folytatni, a NEM lehetőséget kell választani és meg kell adni egy új felhasználónevet. Az új felhasználóval történő belépést követően lesz lehetőség megnézni a korábbi elsődleges felhasználóként megadott felhasználónevet is.